درباره واردات پارکت لیمنت
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

معرفی واردکنندگان پارکت لمینت 

شناخت واردکنندگان هر محصول خارجی میتواند به ما این کمک رابرساند که بتوانیم تا حدودی از کیفیت این محصول خارجی اطلاعات به دست بیاوریم.به همین منظور ما میخواهیم به شما بگوییم که واردکنندگان پارکت لمینت ها چه کسانی هستند.

شرکت تیراژه هارمونی با تکیه بر هنر معماری و علم طراحی دکوراسیون داخلی برای نخستین بار درسال 1386به عنوان نماینده انحصاری محصولاتی چون کاغذ دیواری، پارکت لمینت در ایران تاسیس گردید.و از آن پس به عنوان وارد کننده پارکت لمینت شناخته شد .

 امکان واردات پارکت لمینت باراباس

شاید لازم به ذکر باشد که در دنیای امروز ما پارکت لمینت ها جایگاه بسیار بزرگی را برای خود باز کردهاند اما این جایگاه چه دوامی دارد و چه کسانی باعث شده اند که این جایگاه به دست بیاید به همین منظور ما میخواهیم به شما در این مطلب اطلاعاتی در این باره بدهیم.

پارکت لمینت باراباس ، کف پوشی چند لایه ای است که هر مکانی را با سطحی زیبا ، ضد ضربه ، نافرسا و ضدخش مورد پوشش قرار داده و با سطح ملامینی فشرده و ذره های مقاوم روئین برای دوام بیشتر در رنگ ها و طرح های مختلف موجود می باشد.





:: برچسب‌ها: پارکت لمنیت , کاغذ دیواری , پارکت لمنیت باراباس , وارد کننده پارکت لمنیت , فروش پارکت لمنیت , نصب پارکت لمنیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: